Infinity tattoo

Det är på tiden att vi lägger upp bilder på tatueringar. Det ingår ju trots allt i skönhet. Jag funderar på en infinity symbol, även om jag nog inte kommer att tatuera mig dock.. Men drömma får man alltid göra! Jag skulle vilja skriva in forever i den. Eller kanske no limits, det är ju fint det också.. Det bästa med denna tatuering är att man verkligen kan ha den vart man vill på kroppen.

Man kan tatuera symbolen som den är, med en bild eller med ett namn i själva symbolen eller bredvid (t.ex. love, life, forever, luck, happiness, friends, family, success, health, kärlek, no limits osv), Eller kanske ditt/dina barns namn? Dina syskons namn? Eller varför inte tatuera en likadan samtidigt med pojkvännen eller ni killar med er flickvän. Det finns många möjligheter.
 
Den är riktigt fin vart som, ellerhur? Och speciellt med ett ord. Hörrni! Ni vet väl att ni mer än gärna alltid får kommentera om vad ni vill läsa om? Och har ni frågor får ni även ställa dem till oss, så svarar vi så snabbt vi kan. Puss ha en fortsatt trevlig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0