Babbel, babbel.

Det är så jäkla kul att blogga just nu. När man har inspiration så blir det dubbelt så roligt att blogga. Lovar. Det är ett nöje att blogga för er! Hade nämligen en rätt stor blogg (stor var den då, med flera tusen läsare dagligen och låg på Blogg.se´s startsida ofta, för ca 4-5 år sen ungefär om jag minns rätt) så då hade jag hundra gånger mer inspiration än vad jag har nu. Om några av mina vänner läser denna blogg, så kanske ni minns att jag hette mariellem.blogg.se. Nu har någon annan tagit domän namnet, ska dock försöka få tillbaks det! Så är det bara, och kanske en vacker dag så börjar jag blogga där igen. Jag vill det så gärna.. Fattar bara inte hur jag kunde radera den, alla minnen, allt fina bilder, alla tankar och speciellt alla minnen och allt jag gjorde om dagarna. Det hade varit så jäkla kul att läsa om nu efteråt. 
 
Hoppas ni tyckte om dagens inlägg, det blev en del faktiskt;) Puss på er finingar /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0