Två favvo-parfymer just nu som jag ska ladda upp med inför hösten/vintern

Dessa två är mina favoriter just nu..
Den första upptäckte jag i båten till Finland, blev som kär direkt. Blev mer kär när jag var i Mallorca. Attans då, att jag inte köpte den där, den är ju betydligt billigare där än här hemma i Sverige. Men min bästa pojkvän påminde mig om att det går ju att beställa från nätet, just as cheap! Den doftar så otroligt gott. Så den är påväg hem till mig nu:)
Den andra doftar och påminner mig om julen, så den ska jag bannemig minsann klicka hem innan årets jul & nyår infaller. Kommer dofta godast på julbordet såsom på nyårsfesten. Den ni! /M

The first one: (and the bestest is) Gucci's Flora Glamourous Magnolia
 
Nu kommer dessa svarta rutor igen.. Damn. Fy så himla irriterande. Ser alla andra dem? Tror dock att dem beror på att jag sparar bilderna från google på min iPhone, sen in på fb och sen bloggen, haha. Anledningen till varför jag gör det så komplicerat är för att om jag kommer på något att blogga om måste jag göra så, ifall jag just då inte har tillgång till en dator.
 
And the second and last one is: Wonderstruck by Taylor Swift

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0