Tadaaa

Har idag fått färgat håret i en cendré nyans. No more yellow så att säga. Jag är riktigt nöjd, denna hårfärgen är nog den finaste jag haft och den jag passar bäst i. Enligt mig iallafall! Ja, chokladbrun passar jag naturligtvis också i. Färgen jag använde mig av var gyllencendré från Mood. Den kostar ynka 36 kr, prisvärt if you ask us. På den första bilden ser ni den nya hårfärgen, dock är den ganska mycket mörkare i verkligheten, så ni kan ju föreställa er hur fin den är. På den nedre ser ni min förra hårfärg. Det var kul att testa på blont ett tag. Dock så har jag nästan alltid haft ljusbrunt/chokladbrunt hår!
 
Förresten, visst ser man mycket snyggare och fräschare ut när man ser brun ut/är brun?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0