Hair-cuff

Älskar denna grej till håret. Riktigt bra uppfinning kan jag med gott samvete säga. Om ni undrar hur i helsike jag fått håret så glansigt är det för jag titt som tätt - även i denna bild, använder en underbar hårolja från Schwarzkopf. Har fått den av Kiets syster (min pojkvän alltså). Den heter så gott som BC Oil Miracle. Fint fint.
 
Jaja, oh vad jag är lycklig över min nya hårfärg. Inte denna nedan inte, nej nej det är den jag bloggade om inatt.. Cendré färgen. Så hiiiimla nöjd, det är inte klokt alltså. Hoppas ni gillar våra hår-inlägg, att ni testar på grejerna och att ni vill läsa mer. Jag är ju trots allt egentligen en utbildad frisör, så man vill ju behålla lite av intresset faktiskt, trot eller ej. Hörs mer alldeles strax.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0