Marielle's favorit produkt genom alla tider;) Uniq One - 5 av 5 möjliga!!

Denna produkt har tio effekter för håret. Nämligen dessa:

Ger näring till torrt och skadat hår
Kontrollerar frissighet och ger glans
Värmeskydd (så du kan både föna, locka, platta osv efter att du använt denna!)
Gör håret lent som silke (det stämmer, jag färgade brunt ofta förut sen blonderade + slingrade jag håret förut plus färgade håret sedan i cendré som jag har nu, och det var rätt slitet. Nu är det lent som silke)
Bevarar hårfärgen (innehåller även skydd mot uva & uvb, så denna fungerar kanon även på sommaren då man solar och badar mycket)
Lättare att kamma borsta och föna igenom håret
Fungerar även lite som balsamspray
Frisyrerna håller längre
Förebygger kluvna (även kallade slitna) toppar
Ger fyllighet till håret

Bara älskar den, den är verkligen den bästa hårprodukt jag någonsin testat och köpt!! Lovar er det. Den är slutsåld på väldigt många ställen kan jag tala om. Håret doftar hela dagen igenom och frisyren håller verkligen också. Gå till en salong och prova! Den är BÄST.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0