Oscar de la Renta

Hallå där, hoppas ni har en mysig kväll med massor av tända ljus och mys i soffan framför en riktigt bra film. Själv så sitter jag här och ska slänga ihop massor av nya inlägg till er såsom igår, och andra dagar den senaste tiden och hör låten Kids i någon lägenhet där utanför, min älskling kommer hem från jobbet om sisådär tre timmar så det är lite småsegt kan man säga.. Jaja, that´s life and it is not always supposed to be good. Ska verkligen försöka nöta ihop en del inlägg till er, så är det när man har supertråkigt. Väntan är ju typ det värsta. Oh. På tal om ingenting så ska jag förmodligen börja jobba på dagis, vill börja nu! Ska dock ha praktik först - vill bara lära mig och ta hand om barn! Bra inlärning inför kommande bebisar i livet.. Hehe här kommer en underbar klänning..

Precis som en drömbakelse så att säga..//M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0