Burgundy shoes

Dessa klackisar i höstens färg som kommer från BIKBOK har vi redan visat i bloggen, förra månaden. Nu har jag äntligen införskaffat dem. And I LOVE them!! Ska utan tvekan bära dem så mycket jag bara kan i höst, när jag går ut och partar, tar en drink eller till middagar samt jul och nyår troligen. Bara det inte är för kallt då:) annars har jag ett par lila ankel klackisar med både mocka och skinn som alternativ och det funkar ju mer än bra. Hehe.
 
Älskar verkligen skor det är en stor passion, men nu får det räcka med att köpa de ett tag. Har nämligen köpt alldeles för många den senaste tiden. TIO par rättare sagt, och det bara nu efter sommaren. Lite för mycket kan man säga.. Men vad ska man göra, älskar man skor som de flesta tjejer gör så då har man rätt att köpa en del!;) Hoppas ni gillat inläggen här på bloggen den senaste tiden. Inspirationen fortsätter att flöda än så länge. Puss/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0