Whitney Port

Vi föredrar att hissa och hylla personer/företag som vi tycker gjort något extra bra. Denna gång blir det Whitney Port! Vi bara älskar hennes stil och personlighet. För att läsa hennes blogg gå in: HÄR

Whitney som är känd från The Hills och The City har designat en egen kollektion för Bik Bok. Kollektionen, som hämtar inspiration från Whitneys egen garderob finns nu i alla Bik Bok butiker. (Om de har något kvar;))
Whitney beskriver kollektionen som en mix av plagg med maskulin och feminin känsla. En blandning av både rockigt och dressat. Precis det vi gillar!
– De mönstrade jeansen är ett av mina personliga favoritplagg i kollektionen – jag älskar dem! har Whitney sagt.
Priserna ligger på mellan 349 och 699 kr.
Port från “The City” har designat en egen kollektion för Bik Bok. Kollektionen, som hämtar inspiration från Whitneys egen garderob, lanseras i alla Bik Bok-butiker klockan 18:00 den 5 oktober.
Whitney beskriver kollektionen som en mix av plagg med maskulin och feminin känsla. En blandning av både rockigt och dressat.
– De mönstrade jeansen är ett av mina personliga favoritplagg i kollektionen – jag älskar dem! berättar Whitney.
Priserna ligger på mellan 349 och 699 kr.
Här besöker Whitney Gallerian i Stockholm för att lansera kollektionen för Bik Bok i Sverige

Kommentarer
Postat av: Malin

fin och rolig blogg :)

2011-10-12 @ 21:12:22
URL: http://malinaxxelsson.blogg.se/
Postat av: Gabriella

hennes kollektion e jätte fin!

2011-10-13 @ 22:21:36
URL: http://fashionsoul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0